تقدیم به مــرضیه عـــزیزم
مذهبی
 
 
برچسب:, :: 18:41 ::  نويسنده : آیت

 

خدایا مرا ببخش.
به خاطر این همه دور بودنم .
مرا به خاطر بی وفاییم ببخش .
من تو را می خواهم .
خدایا تو را می گویم .
به من نگاه کن .
آیا مرا می بینی ؟
آیا مرا حس می کنی ؟
آیا می فهمی که چه عاشقانه با تو سخن می گویم ؟
آیا حس مرا درک می کنی ؟
آیا به عشقم ایمان داری ؟
آری ؟
آری
مگر می شود به من فکر نکنی
وقتی من این همه در فکر توام
این که ممکن نیست
حداقل گاهی مرا به خاطر می آوری
گاهی که ستاره ها در می آیند
گاهی که صدایت می زنم
من خوب می فهمم
من خوب می فهمم که تو از تمام لحظه ها به من نزدیک تری
من خوب می فهمم که تو چگونه عاشقانه تمام این لحظه ها را خلق می کنی
آری من عطر تو را در تمام لحظه هایم حس می کنم
آری عطر تو در تمام لحظه ها جاری ست .

  Allahim ne kadar sen bana yakinsin ve ne kadar ben senden uzagim 

                
                       خدایا من چه قدر از تو دورم و تو چقدر به من نزدیکی!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سلام و آدرس m-f20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس